dilluns, 29 d’agost del 2011

Primera sortida de l'Ateneu camina

Bon dia a totes i tots,

Ja tenim a punt la primera sortida de la temporada.

On anem:
Es tracta de fer el camí de ronda des de Llançà fins a Port de la Selva i, evidentment, tornar. Com no podria ser d’una altra manera, hem intentat que fos molt senzilla, tractant-se de la primera de la temporada, així aquells i aquelles que no estigueu avesats a això del senderisme, us hi podeu anar acostumant.

Com quedem:
La data de la sortida serà el dissabte 3 de setembre.
Aquells i aquelles  que hi vulguin anar en cotxe particular i siguin a Girona, es trobaran a dos quarts de nou del matí a la Plaça Catalunya de Girona, per distribuir-se entre els diferents cotxes que hi hagi disponibles. El temps aproximat del trajecte és d’1 hora.
Els i les que preferiu el transport públic, hi ha la opció del tren. El que hauríeu d’agafar surt a les vuit i vint minuts de l’estació de Girona i arriba, si no té cap contratemps, a un quart de deu a Llançà, desprès caldrà fer una petita caminada fins al punt de sortida. Per tornar hi ha les següents freqüències:  15:33, 16:38, 19:40 i 20:33.
Per aquells i aquelles que vulgueu anar directament a Llançà, l’hora de sortida serà les 10 del matí.

Punt de sortida:
La sortida de l’excursió es localitzarà a la platja que hi ha al final del Carrer de la Farella. Al mapa que hi ha a continuació podeu veure com arribar-hi.
Si veniu en tren, des de l’estació de Llançà, identificada amb un globus verd amb una E, haureu de seguir la línia vermella fins a l’encreuament indicat amb una B i llavors la línia blava fins a la platja, indicada amb el globus amb la lletra C.
Si veniu per carretera ho hauríeu de fer per la N-260 que comunica Figueres amb Portbou i es pren a la Ronda de circumval·lació de Figueres. Caldrà seguir doncs aquesta carretera fins l’encreuament, indicat amb la B, i d’aquí fins a la platja.

El recorregut:
La distància aproximada a recórrer serà d’uns 14 quilòmetres, amb un desnivell positiu de poc més de 400 metres, petits puja i baixa al llarg del camí.

Què cal portar:
Roba còmode i un calçat adient per a caminar.
Un banyador, doncs si fa bon dia ens podrem banyar a la Platja de Port de La Selva.
Tovallola de platja.
Alguna cosa per dinar i beguda. Qui vulgui també pot dinar de restaurant.

Apa doncs, hi esteu totes i tots convidats.