divendres, 6 de juliol del 2012


Crònica de la Marxa Puja i Baixa de Begur 2.012


El passat 1 de juliol, l'intrèkkid Josep vaig participar a la IIIa Marxa Puja i Baixa de Begur. La veritat és que tenia moltes ganes de participar-hi perquè, si repesqueu la crònica de la de l'any passat, no la vaig poder acabar perquè em vaig regirar el turmell. La veritat és que va ser tot una mica accidentat, vaig arribar molt tard i vaig sortir de molt enrere, anava mal calçat, amb vambes d'asfalt (era la meva segona cursa de muntanya), i tot plegat va ser força desastrós. Per això, he tingut clar durant tot l'any que em trauria l'espina clavada. 

Com que al juliol ja fa calor, la cursa comença aviat, a les 8. Això vol dir llevar-se a les 6, per anar tranquil. Amb tot plegat, arribo a Begur a les 7.40, aparco i pujo a la plaça. Aquest any tinc temps d'agafar el dorsal tranquil·lament i situar-me a la línia de sortida, per poder córrer des del principi. El temps era ideal, no feia sol, i la temperatura molt agradable. Després d'un brífing una mica desastrós, ja que no se sentia res, sortim pràcticament amb les campanades de les 8 del matí, puntualíssims. Primer pugem per carrers de Begur (gran encert, aquest any han eliminat unes escales que l'any passat van fer un embut bestial), i al cap d'1 Km ja sortim del poble i enfilem la baixada cap al cap de Begur, pel carrer del Puig de la Guarda i després per corriols molt bonics. Anem avançant caminants, que alguns han sortit abans, però baixem força ràpid. Hi ha algun tram nou, com ara el pas per sota un forat a la roca, molt maco, abans de fer cap a Sa Tuna, on hi ha el primer avituallament. A partir d'aquí, és un verdader trenca-cames pel camí de ronda, ben pavimentat, però pujant i baixant pendents i escales, passant per Aiguafreda i fins a Cap Sa Sal. Allà passem un tros asfaltat, i després tornem a corriols, molt a prop del mar, amb trossos de pendents molt importants, que ens porten fins a Sa Riera. Avituallament, i ja només queda la tornada a Begur, una pujada de 3 km guanyant 270 m. Es fa bé, alternant córrer i caminar, fins al castell de Begur, i baixada cap a l'arribada. Cursa   completada, 13,3 Km i 650 m de desnivell positiu en 1h34m. Molt content!

Aquest és el track de la Cursa http://app.strava.com/runs/12180679#208923210 .

Pròxima cita, en Carles a la Kilian's Classic, i llavors crec que ja cap més fins al gran repte Intrèkkid fins al moment, la Carros de Foc!! Canya!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada